Pakowanie prezentów

Jeśli jesteś uzdolniony artystycznie, zawsze lubiłeś pakować prezenty w sposób artystyczny i wyszukany zrealizuj pomysł na biznes oferujący oryginalne pakowanie prezentów. Prezentów w ciągu roku kupujemy wiele na różne uroczystości i chcielibyśmy, by były one ładnie i z pomysłem zapakowane. Miło się robi, gdy osoba obdarowana z ciekawością otwiera zapakowany prezent. Nie każdy z nas posiada talent do pakowania, ale jeśli go już mamy możemy uczynić z niego nasz pomysł na biznes.

Takie punkty pakowania prezentów istnieją w szczególności w centrach handlowych. Usługi tego typu cieszą się dużą popularnością, dlatego też otwarcie takiej działalności będzie dobrym wkomponowaniem naszego pomysłu na biznes w ten segment rynku.

Zaczynamy od tego, że rejestrujemy naszą firmę w miejskim lub gminnym urzędzie oraz zgłaszamy się do Urzędu Skarbowego. Usługi rejestrujemy jako działalność jednoosobową, którą z czasem możemy przeistoczyć w sieć, w której będziemy zatrudniać pracowników. Jeśli posiadamy duże zdolności w pakowaniu prezentów, a jeszcze chcielibyśmy je rozwinąć, to możemy wtedy wziąć udział w specjalnych szkoleniach i kursach, gdzie poznamy przeróżne techniki pakowania. Taki specjalistyczny kurs połączony z nauką bukieciarstwa zamknie się w granicach 2 tysięcy złotych. Często zdarza się, że punkt pakowania prezentów jest poszerzeniem działalności kwiaciarni bądź sklepu papierniczego.

Ważną rzeczą jest najem lokalu w dobrym miejscu, gdzie jest dużo galerii handlowych, gdzie można dokonać zakupu prezentów. Dość ciekawym rozwiązaniem na świadczenie tego typu usług jest pakowanie prezentów na telefon. Zbieramy zlecenia, podjeżdżamy do klienta, od którego otrzymujemy prezent i pakujemy go w naszej firmie, po czym odstawiamy w miejsce wskazane przez klienta. Dzięki usłudze na telefon będziemy mieć więcej klientów.

Nasze niezbędne wyposażenie stoiska to przede wszystkim lada, regał, obszerny stół, materiały papiernicze i te służące do pakowania.  Do tych kosztów musimy zaliczyć comiesięczne wydatki na czynsz, media oraz składki do ZUSu. Materiały do pakowanie muszą być uzupełniane tak często, jak będą zużywane. Najpoważniejszym kosztem tego biznesu będzie uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach.

Jeśli już zapewnimy dla naszego  punktu wyposażenie zadbajmy o reklamę naszej działalności, która najlepiej sprawdza się w postaci marketingu szeptanego. Zadowoleni klienci będą polecać nasze usługi swym znajomym, dzięki czemu rozpowszechni się nasz nieduży biznes. Najlepszą formą reklamy będzie podpisanie współpracy ze sklepem sprzedającym przedmioty przeznaczone na prezent, ponieważ wtedy zyskamy na regularnej obsłudze klientów tegoż sklepu.

Pakowanie prezentów na sposób artystyczny to szansa, że nasz pomysł na biznes rozpowszechni się, a wtedy będziemy mogli poszerzyć i zwiększyć swą działalność.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *